Sunday, April 29, 2012

Granny in da house



Već sam ranije govorila o tome kako moje svakodnevno odevanje, ako nije uslovljeno nekom obavezom ili događajem, zavisi isključivo od raspoloženja što moj današnji izgled i dokazuje. Nekada provodim sate ispred ormara premišljajući se, dok drugim danima samo izvučem ono što mi je pod rukom. Divan topli dan provodim s najboljom drugaricom i njenom bakom koja nas je ovih dana posetila.


I have already spoke how my everyday dress up, if not caused by some obligation or event, depends entirely on my mood, which my today’s outfit shows perfectly. Sometimes I spend hours in my closet deciding, but other days I just take what’s under my hand when I reach inside the wardrobe. Beautiful warm day I am spending with my best friend and her granny who came to visit us.        




































I wore:
T-shirt Dolce&Gabbana
Shorts Bershka
Belt Diesel
Shoes Converse All Star
Sunglasses Emporio Armani
Bracelet London
Bag Michael Kors
Accessories for the hair Accessories

20 komentara:

  1. prelepa si i obucena si prelepo, a gradja cista 10 :) jel mozes da mi kazes koliko imas kilograma jer i ja sam visoka isto 170 koliko i ti ? pozz iz novog sada

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bih volela da znam koliko sad imam kilograma :) ovde u stanu nemam vagu. Trebalo bi da imam oko 50 kg +/- kilo,dva. :)))

      Delete
  2. Svaka cast! Ako nije tajna, koliko kilograma imas?

    ReplyDelete
  3. odlicno je sve , kao i uvijek , i uz to sve , jako si zgodna .

    je li ovaj sorts iz nove kolekcije , ako ti nije problem napisi mi i cijenu

    veliki pozz za tebe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da sorc je iz nove kolekcije, kupila sam ga u Beogradu pre dvadesetak dana i cena mu je cini mi se oko 2500 dinara. Pozz :)

      Delete
  4. Crno-bela kombinacija je uvek pun pogodak :) I ova je sjajna! :)

    P.S. Giveaway na mom blogu: http://dictionaryoffashion.blogspot.com/2012/04/my-first-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. Super outfit :) Prezgodna si <3

    ReplyDelete
  6. otkrila sam te sinoć i sve postove sam morala pregledati :))) veselim se novim postovima, divna si a tvoje kombinacije su uvijek jednostavne a posebne i drugačije. keep up the good work. pozdrav iz zagreba u dubai :)

    ReplyDelete
  7. Really cool blog!
    Let's follow each other...
    Hope to hear from you soon
    xoxo
    http://thegirlwithblueglasses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. prelijepa si i outfiti predobri ;)

    ReplyDelete
  9. koliko ja obozavam M.M. pa ti pojma nemas, majica je predobraaa!!! odlican outfit! ja sam za baku mislila da je mama!:)

    ReplyDelete